جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

اس ام اس جدید پـ نه پـ، اس ام اس پ ن پ

اس ام اس جدید پـ نه پـ، اس ام اس پ ن پ
 
عاقد سر سفره عقد : عروس خانم وکیلم؟
 
پَ نه پَ دکتری ! دعوت کردیم سطح مجلس بره بالا !
 


.
 
.
 
.
 
ساعته از بیرون صدای قار قار میاد…داداشم میگه صدای کلاغه ؟
 
میگم پــَ نَ پـــَ قناریه متال میخونه!
 
.
 
.
 
.
 
به بابام میگم تلویزیونو بزن کانال دو … میگه روشنش کنم ؟
 
پَـــ نَ پَــــ تو بزن دو … من هُل میدم روشن شه
 
.
 
.
 
.
 
رفتیم کوه … دارم چوب جمع میکنم …
 
میگه می خوای با چوبا آتیش درست کنی؟
 
پَـــ نَ پَـــ پشت دریاها شهریست قایقی خواهم ساخت !
 
.
 
.
 
.
 
شنگول سگشو میبره دامپزشکی منشی میگه سگت مریضه ؟
 
شنگول:پ ن پ خودم هاری گرفتم سگم گف من اینجا اشنا دارم بیا بریم دکتر ببینتت !
 
.
 
.
 
.
 
پشت در اتاق عمل وایستادم منتظر دکترم که برم برای زایمان
 
پرستاره اومده نگام میکنه میگه زاءو شمایی؟…
 
میگم پـَـ نـَـ پـَـ خواهرمه.. ترسیده منو فرستاده جاش!
 
.
 
.
 
.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد