جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

اس ام اس جدید پـ نه پـ، اس ام اس پ ن پ

اس ام اس جدید پـ نه پـ، اس ام اس پ ن پ

تو اتوبوس از رو صندلی پا شدم جامو بدم یه پیرمرده میگه پا شدی من بشینم؟
 
پـَـ نـَـ پـَـ پا شدم با میله های اتوبوس استریپ تیز برقصم شما مسافرا تا مقصد حال کنین.
 
.
 
.
 
.
 
ساعت ۸ صبح کلاس داریم .منم خمیازه میکشم و دهنم یه متر باز میشه .
 
 استاد میگه چیه خوابت میاد؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام بخورمت
 
.
 
.
 
.
 
تو ایستگاه متروی آزادی یکی ازم پرسید اینجا آخرشه؟ منم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ نیم
 
ساعت برای ناهار و نماز نگه داشته بعد دوباره راه میوفته
 
.
 
.
 
.
 
دوازده شب رسیدم دم خونه کلید نداشتم به داداشم زنگ زدم
 
میگم یواش درو باز کن بقیه بیدار نشن .میگه در خونه رو؟
 
پَـــ نَ پَـــ در یخچالو!!! سر شب گرمم بود رفتم پشت تخم مرغها !
 
.
 
.
 
.
 
دارن گوسفندرو قربونی میکنن … یه آفتابه آوردن که بش آب بدن
 
اومده میگه میخوان با آفتابه بش آب بدن؟!
 
پَ نه پَ آفتابه آوردن ببرنش دستشویی استرسش از بین بره !
 
.
 
.
 
.
 
رفتیم پایگاه انتقال خون میگه شمام اومدین خون بدین؟
 
پـــ نه پــ ما پشه ایم اومدیم مهمونی…!
 
.
 
.
 
.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد