جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

پـَـ نـَـ پـَـ، پـَـ نـه پـَـ، پـه نـه پـه، پــَ نــَ پــَ، پَـ

پـَـ نـَـ پـَـ، پـَـ نـه پـَـ، پـه نـه پـه، پــَ نــَ پــَ، پَـ نَـ پَـ، پ ن پ،
شومینه رو دارم تمیز می کنم توش هیزم بریزم روشن کنم ، دوستم می گه میخوای شومینه رو روشن کنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ دارم راه باز می کنم بابا نوئل راحت بیاد تو !

***************************
رفتم آرایشگاه به آرایشگر میگم : موهام خیلی بلند شده میگه : میخوای کوتاهش کنی. میگم : پـَـ نـَـ پـَـ اومدم موهای بلندمو به رخت بکشم برم

***************************
ساعت 2 شبه تو خوابگاه رفتم در یخچالو باز کردم میبینم نون نیس ...به دوسم میگم حامد نون نداریم؟... میگه:چرا میخوای؟ گشنته؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ شبه جمعه ای حلوا نذر کردم میخوام بزارم لای نون نذری بدم

***************************
سر کلاس زبان عمومی دوستم هویج آورده بود, داشتیم میخوردیم! اون یکی دوستم اومده تو کلاس میگه: هویجه؟!!! گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ موز ه رفته برنزه کرده......!

***************************
داشتم دوان دوان دنبال سوسکه میدوییدم که بکشمش...بابام میگه میخوای بکشیش؟؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ ناکس ماچم کرده نمیزاره ماچش کنم

***************************
رفتم بانک میگم آقا یه فیش واریز بدین. میگه میخوای پول بریزی به حساب؟؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ میخوام روش نقاشی بکشم تو هم واسم مهر 100 آفرین بزنی روش
!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد