جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

پـَـ نـه پـَـ باحال

پـَـ نـه پـَـ باحال
داشتم آلبوم دوستم رو نگاه می کردم، تو یکی از عکسا یه بچه یه میمون رو بغل کرده بود، بهش میگم: این تویی میمون رو بغل کردی؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ این میمونه که منو بغل کرده
***************************
تازه از مسافرت برگشتیم همسایمون میگه چند باری اومدم نبودین میگم مسافرت بودیم.دیروز هم که تو راه بودیم میگه آهان .....حالا رسیدین؟ پـَـ نـَـ پـَـ هنوز تو راهیم
***************************
داداش فندک داری؟؟ واسه سیگار میخوای؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام خودمو آتیش بزنم..

***************************
دارم چایی می خورم داغ بود سوختم. بابام می پرسه سوختی؟ می گم پـَـ نـَـ پـَـ رفتم مرحله بعد...

***************************
تو هواپیما بودیم...خلبان میگه در حال کم کردن ارتفاع هستیم...بنده خدایی که پیش من بود گفت میخواد فرود بیاد؟؟؟؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ میحواد بره رکوع بعدش دو تا سجده و بعد هم سلام!!!!!!

***************************
صندلی وسط ماشین نشستم یه مسافرم بغل دستم بود. به راننده گفتم آقا چهارراه پیاده میشم... سر چهارراه ایستاده که من پیاده شم. مسافر بغلی ازم میپرسه: پیاده میشی؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ میخواستم واسه احترام به کسایی که اینجا با ماشین تصادف کردن و مردن، یه دقیقه توقف کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد