جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

پـَـ نـَـ پـَـ، پـَـ نـه پـَـ، پـه نـه پـه

پـَـ نـَـ پـَـ، پـَـ نـه پـَـ، پـه نـه پـه
زنگ میزنم خونه میگم مامان چندتا تخم مرغ بزار دارم میام. میگه میخوای بخوری میگم پـَـ نـَـ پـَـ روش میخوابم جوجه شه.

***************************
رفته بودیم عروسی ،گوسفنده رو بسته بودن به درخت. رفتم پیشه گوسفنده گفتم: آخی میخوان سرتو ببرن؟ یهو گوسفنده گفت : پـَـ نـَـ پـَـ منو آوردن به عنوان دی جی خدمت کنم

***************************
گل زدم همه داریم شادی میکنیم هم تیمیم میگه گل شد؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ داریم الکی شادی میکنیم واسه تضعیف روحیه حریف.

***************************
به دختر خالم میگم اینم دماغه تو داری! تو افسایده. میگه یعنی خیلی گندست؟ عملش کنم؟ پـَـ نـَـ پـَـ برو تو برنامه نود بروبچ عادلینا کارشناسی کنن ببینن واقعا تو افسایده یا نه

***************************
رفتم ساندویچی به یارو میگم یه بندری بزن. میگه می خوای بخوری. گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ می خوام برقصم.

***************************
گدا دستشو دراز کرده به طرف مرده... مَرده میگه: پول بدم؟ گدا می گه: پـَـ نـَـ پـَـ بزن قدش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد