جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

پـَـ نـَـ پـَـ، پـَـ نـه پـَـ، پـه نـه پـه

پـَـ نـَـ پـَـ، پـَـ نـه پـَـ، پـه نـه پـه
رفتم داروخانه پیر مرده دفتر چه بیمه رو داده به مسئول داروخانه بعد از چند دقیقه داروهاش رو مسئول داروخانه آورده پیرمرده گفت چقدر میشه؟مسئول داروخانه گفت پدر جان می بری؟پیرمرده گفت پـَـ نـَـ پـَـ همینجا میخورم بی زحمت یک نوشابه خنک و سالاد هم بیار

***************************
تو تبلیغات شرکت گاز: 115شماره اورژانسه یحیی؟ پـَـ نـَـ پـَـ شماره سوپرمنه بگو بیاد به اقاجون نفس مصنوعی بده نمیره

***************************
رفتم پیش صاف کار ماشین . یه نگاه به ماشین کرد میگه تصادف کردی ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ از جلو بندی تکراری خسنه شدم گفتم برای تنوع با چکش بکوبم توش همه جاش جدید بشه

***************************
با موتور رفتم خونه داییم موتورو گذاشتم بیرون با کلاه کاسکت رفتم تو ،دائیم گفت با موتور اومدی؟ گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ با اف 14 اومدم

***************************
بنده خدا چاقو خورده در حد بنز داره ازش خون میره بردیمش اورژانس پرستار میگه اوردین بستری کنین؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ اوردیم خون بده بریم

***************************
به گوشی دوستم زنگ زدم، 100 تا زنگ خورد جواب نداد !بعد sms زد:کارم داری؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ زنگ زدم آهنگ پیشوازتو گوش بدم دلم وا شه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد