جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

پـَـ نـَـ پـَـ جدید

پـَـ نـَـ پـَـ جدید
تو ایستگاه اتوبوس وایساده بودم یارو اومده میگه منتظر اتوبوسی؟؟؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ منتظر بودم تو بیایی. بعد دو دقیقه اتوبوس رو از دور دیدم من پرسیدم اتوبوس اومد؟؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ مگس داره میاد رفته بود بدنسازی
***************************
سر امتحان فیزیک دستمو بلند کردم از معلم سوال بپرسم اومده میگه سوال داری؟؟؟؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ دلم واسه ت تنگ شده بود گفتم بیای ماچت کنم.
***************************
میگم ایشون رتبه یک کنکور شدن یکی برگشته میگه:درست یک؟؟؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ یک و شش دهم شده، جزء صحیح گرفتیم شد یک

***************************
ارشد کنکور دادم قبول شدم. توی سلف غذاخوری دختره سال پایینی زل زده بهم، بعد چند دقیقه میگه:"مگه ارشدا هم گرسنه وتشنه شون میشه؟ مگه وقت عذا خوردن دارید؟" میگم پـَـ نـَـ پـَـ ما کشت دیمی هستیم!با آب بارون تغذیه میکنیم

***************************
دوستم زنگ زد خونه میگه: اِوا تو خونه ای؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ لطفا پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید

***************************
تو خیابون ماشینم خراب شده بود کاپوتو زده بودم بالا ببینم چشه ، یه زنه به سختی از بغلم رد شد و با عشوه گفت آقا اینجا که جای وایسادن نیست ، یه کم چپ چپ نگاش کردم بعد میگه خرابه ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ یه هویی دلم شور افتاد کاپوتو زدم بالا ببینم موتورم سر جاشه یا نه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد