جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

پـَـ نـَـ پـَـ، پـَـ نـه پـَـ، پـه نـه پـه، پــَ نــَ پــَ، پَـ

پـَـ نـَـ پـَـ، پـَـ نـه پـَـ، پـه نـه پـه، پــَ نــَ پــَ، پَـ نَـ پَـ، پ ن پ،
رفته بودم بالای درخت میوه بچینم، رفیقم اومده میگه داری میوه میچینی؟ میگم پ ن پ تارزان شکست عشقی خورده دپرس شده اومدم این بالا دلداریش بدم
***************************
یه روز تو کلاس داشتیم امتحان می دادیم.که یهو یکی از بچه ها گفت اقا ببخشید اسم خودمون رو بنویسیم.که یکی از بچه ها گفت :پ ن پ شکلتو بکش
***************************
خواب بودم، بیدار شدم. یکی از دخترای فامیل 2 ساعتی میشه اومده خونمون، میگه: خواب بودی؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ داشتم رو پروژه حفاری چاه نفت کار می­کردم
***************************
امروز امتحان داشتم.استاد برگه ها رو داد بعد گفت بچه ها شماره هاتون رو بالاش بنویسید.یه دختره با عشوه گفت استاد شماره دانشجویی مون رو؟؟؟؟؟منم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ شماره موبایلت رو. استاد شنید می خواست بندازتم بیرون دوستام وساطت کردن!

***************************
رفتم پشت دستگاه dj وایسادم دختره وسط مهمونی اومده می گه شما dj هستی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ کلفتم داشتم ظرف های شسته شده رو خشک می کردم دیدم این دوتا ظرف هم روی دستگاه با دستمال خشک کنم

***************************
به دوستم میگم : هوسِ یه سفر دریایی کردم. میگه : یعنی میخوای با کشتی بری ؟! میگم : پـَـ نـَـ پـَـ با دُرُشکه میرم ...!
!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد