جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

پـَـ نـه پـَـ باحال

پـَـ نـه پـَـ باحال
مامانم عجله داشت، جلو تابلو توقف ممنوع پارک کرد. پلیس جریمه­ش کرد. برگ جریمه رو میده به مامانم. مامانم میگه: جریمه­ست؟ پلیسه میگه: پـَـ نـَـ پـَـ چک سفید امضاست، در یک نگاه عاشقت شدم، میخوام کل اموالمو بهت ببخشم
***************************
معلم زبان کلاس دوم راهنمایی یه شکل کشیده که یه نفر در حال شنا کردنه بعد سوال داده: Is he swiming? دانش آموزه جواب نوشته: Pa na Pa , he is playing foot ball !  خب بچه راست میگه دیگه؛ اینم سواله میپرسی؟!

***************************
ماشینو بردم رو چال تعمیرگاه میپرسه خرابه؟ پـَـ نـَـ پـَـ ماشینم از ارتفاع میترسه آوردم ترسش بریزه

***************************
خونه دوستم تو حیاط نشسته بودیم هوا سرد شد،بهش میگم : برو یه پتو بردار بیار ! میگه : ســـردتــه ؟؟؟ میگم : پـَـ نـَـ پـَـ میخوام 2 تایی بریم زیرش شب نماهای ساعتمُ نشونت بدم

***************************
پرونده دادم به کارمندم میگم اینا رو هم انجام بده میگه اول انجام بدم بعد بایگانی کنم؟! گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ اول بایگانی کن بعد انجام بده!

***************************
رفتم کافی نت واسه ثبت نام دانشگاه آزاد,طرف برگشته میگه : "درس میخونی حالا؟"!  گفتم پـَـ نـَـ پـَـ نذر حضرت ابوالفضل دارم هر سال اینهمه چرک کف دست رو بریزم تو شکم دانشگاه آزاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد