جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

پـَـ نـَـ پـَـ جدید

پـَـ نـَـ پـَـ جدید
پسر داداشم 4 سالشه، اومده خونمون سلام نکرده. بهش گفتم سلامت کو؟ میگه: سر راه که میومدم انداختمش تو جوب. میگم: یعنی آب بردش؟ میگه: پـَـ نـَـ پـَـ به اذن خدا آب وایستاده تا هروقت خواستم یرم ورش دارم
***************************
دارم تند تند تایپ می کنم صداش پیچیده کل اتاق، داداشم اومده میگه داری تایپ میکنی؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ شاطر نون بربری هستم دارم خمیرشو پنجه می زنم

***************************
امروز امتحان زبان پایان ترم داشتیم، استاد برگه ها رو پخش کرد، بعد ربع ساعت تاخیر، پسره اومده سر کلاس، با کمال بی اطلاعی و تعجب میپرسه، آقا! امروز امتحان زبان داریم؟!!! استاد گفت: پـَـ نـَـ پـَـ برگه دادم بچه ها، کاریکاتور منو بِکِشن

***************************
من : سلام علی خوبی ؟ علی : سلام ،شما ؟ من : آرمینم . علی : اٍ آرمین تویی ؟ من : پـَـ نـَـ پـَـ راهنمای ۴۷۳ ، بفـرمائید!

***************************
یکی از دوستامون به اون یکی گفت: داره برف میباره! اون یکی: بیرون؟ اولی: پـَـ نـَـ پـَـ تو حموم داره از دوش برف میاد پایین

***************************
استاد: نقشه هاتو کشیدی؟ من: بله استاد.  استاد: کامل کشیدی؟؟ من: بله استاد.  استاد: راپیدیشم کردی؟؟ من: بله استاد. استاد: کادر و جدولشم گذاشتی؟؟ من: بله استاد.  استاد: 2 نمره از پایانیت کم میکنم تا تو باشی این همه موقعیت پـَـ نـَـ پـَـ رو از دست ندی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد