جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

اس ام اس های قشنگ برای روز معلم

اس ام اس های قشنگ برای روز معلم

با یاد معلم شهید ، استاد مرتضی مطهری روز معلم را گرامی می داریم .
*
*
*

دبیر عزیزم . یاد تو همیشه در ذهنم .عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم
جاری است ، روزت مبارک . . .
*
*
*
اس ام اس روز معلم
*
*
*
بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد
اما تو میسوزی تا بسازی ، با سپاس و عرض تبریک فراوان . . .
*
*
*
*
اگر کسی بتواند معلم خوبی باشد ، خیانت کرده است اگر به کار خوب دیگری بپردازد . چرا که معلمی مقام پیغمبری و تعلیم مقام خدایی است .
معلم شهید ، دکتر شریعتی
*
*
*
*
معلمی شغل نیست . عشق است . ذوق است .ایثار و فداکاریست . اگر به عنوان شغل به آن می نگری رهایش ساز و اگر عشق توست ، بر تو مبارک باد .
*
*
*
اس ام اس روز معلم
*
*
*
مخصوص دبیر شیمی !
مهر شما ، گرافیت وجود مرا الماس کرد . من از با شما بودنم چیزی فراتر از استوکیومتری
زندگی و مولاریته شادیها آموختم . امیدوارم کلویید زندگی تان شفاف و معادلات زندگیتان
موازنه شده و محلول زندگیتان از عشق و محبت فراسیر شده باشد . با بیشترین درصد
خلوص دوستتان دارم و با بالاترین غلظت مولال ، روزتان مبارک !
*
*
*
*

گل سرخ تقدیم به معلم عزیزم که به من درس صبر و وفاداری آموخت . و مرا در سرزمین دانش بارور ساخت . روزت مبارک . . .
*
*
*
*
از ما و شما خاطره ها می ماند از شمع فقط نور به جا می ماند
هرچندشنیده ای ولی می گویم :شغل من و تو به انبیا می ماند
*
*
*
*
*
*
یاد و خاطره قافله سالار معلمان شهید ؛ فیلسوف فرزانه آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم گرامی و جاودانه باد
*
*
*
*
*
*
معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت .
خدا تو را می خواست و انتخاب حق خدا بود . دانای عشق روزت مبارک . . .
.
.
.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد