جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

جک و پیامک و اس ام اس های روز

behtarin sms shabe chelle , behtarin sms yalda , jadidtarin sms shabe yalda , payamake shabe yalda , sms joke shabe yalda , sms

اس ام اس مخصوص تبریک روز معلم

اس ام اس مخصوص تبریک روز معلم

با این گچ عشق تخته ی جانم زن
خطّی ز کلام خود به ایمانم زن
صد درس در این کلاست آموخته ام
یک درس ز عشق جان ویرانم زن
معلم عزیزم ، ساعت ها و روز ها به این فکر میکرم که چگونه
از زحمات شما برای آموختن زبان فارسی تشکر کنم
و در آخر به این جمله رسیدم ! دو بخشه !
رو زت مو با رک !!!
.
.
.
ای که الفبای زندگی را از سرچشمه نگاهت آموحتم
استاد عزیزم روزت مبارک . . .
.
.
.
اس ام اس روز معلم ، پیامک تبریک روز معلم ،
دبیر عزیزم . یاد تو همیشه در ذهنم .عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم
جاری است ، روزت مبارک . . .
.
.
.
اس ام اس روز معلم ، پیامک تبریک روز معلم ،
بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد
اما تو میسوزی تا بسازی ، با سپاس و عرض تبریک فراوان . . .
.
.
.
اس ام اس روز معلم ، پیامک تبریک روز معلم ،
مخصوص دبیر شیمی !
مهر شما ، گرافیت وجود مرا الماس کرد . من از با شما بودنم چیزی فراتر از استوکیومتری
زندگی و مولاریته شادیها آموختم . امیدوارم کلویید زندگی تان شفاف و معادلات زندگیتان
موازنه شده و محلول زندگیتان از عشق و محبت فراسیر شده باشد . با بیشترین درصد
خلوص دوستتان دارم و با بالاترین غلظت مولال ، روزتان مبارک !
.
.
.
اس ام اس روز معلم ، پیامک تبریک روز معلم ،
تا خدا بوده و هست ، معلم بوده و هست و هر روز ، روز معلم هست . معلمی هنر است ،
عشقی است آسمانی . . .
.
.
.
اس ام اس روز معلم ، پیامک تبریک روز معلم ،
1000 گل سرخ تقدیم به معلم عزیزم که به من درس صبر و وفاداری آموخت .
و مرا در سرزمین دانش بارور ساخت . روزت مبارک . . .
.
.
.
اس ام اس روز معلم ، پیامک تبریک روز معلم ،
سلامی برگرفته از آیه شریفه ی (سلام من قول رحیم) نثارتان باد این مناسبت را غنیمت
شمرده روزتان را تبریک عرض مینمایم . . .
.
.
.
اس ام اس روز معلم ، پیامک تبریک روز معلم ،
معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت .
خدا تو را می خواست و انتخاب حق خدا بود . دانای عشق روزت مبارک . . .
.
.
.
اس ام اس روز معلم ، پیامک تبریک روز معلم ،
همه قبیله من عالمان دین بودند مرا معلم عشق تو شاعری اموخت
روزت مبارک معلم عزیز . . .
ادامه بهترین و نابترین جملات تبریک روز معلم
به همراه متون زیبای آماده برای تقدیم در لینک زیر
.
.
.
اس ام اس روز معلم ، پیامک تبریک روز معلم ،
ای معلم : ای روشنی بخش دلها . براستی که تو بعد از خداوند (علم الانسان ما لم یعلم )
هستی.چگونه می توان تو را ستود و تو را سرود که تو خود سرود قافله ی تمدن هستی .
.
.
.
اس ام اس روز معلم ، پیامک تبریک روز معلم ،
سپاسگزر همچون معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را . . .
.
.
.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد